Rotterdam

Ervaren in organiseren.

Kosten

Wat kost de organisatie van een evenement? Denk aan de uren die medewerkers kwijt zijn aan het uitzoeken van een geschikte locatie, het maken van uitnodigingen, het overleg met de catering, het regelen van bedienend personeel, het formuleren van de doelstellingen en de doelgroepen, het maken van een draaiboek, controleren van alles, het samenstellen van het programma, het overige drukwerk, de dag zelf, techniek etc. etc. en je hebt een flinke interne kostenpost.

Mijn uurtarief is € 65,00 per uur exclusief 21% btw. Geheel afhankelijk van het event worden er uren berekend. Een borrel is nu eenmaal minder tijdsintensief dan een internationaal kleinschalig congres. De uren die ik maak voor dit evenement worden zorgvuldig bijgehouden en regelmatig gerapporteerd. Ook dit hoort bij event planning

Wil je gebruik maken van mijn dienstverlening?

  • houd dan rekening met het volgende: ik ben vooral gericht op regio Rotterdam, hier ken ik allerlei leuke locaties en leveranciers. Wil je mij in Groningen hebben? kan, maar daar ken ik de weg niet.
  • Mijn maximale capaciteit is een event voor een gezelschap tot 150 gasten. 175 is natuurlijk ook prima maar wil je een festival of grootschalig event laten organiseren? zoek dan even verder bij één van mijn vele collega's. 
  • mijn doel is om leuke evenementen te organiseren met allerlei uitgangspunten. Zelf vind ik het goed en belangrijk om er altijd een twist van kunst aan mee te geven. De aanwezigheid van een betaalde kunstenaar, het maken van een kunstwerk, het toevoegen van allerlei disciplines van Rotterdamse kunst. 

Aanvraag informatie Event Plan It